07 Oktober 2010

Pengumuman Audit 5S Kali Ke-2


Berikut ialah petikan kenyataan e-mail Jawatankuasa Audit Dalaman 5S petang ini mengenai pengauditan 5S seterusnya....

Sukacita dimaklumkan bahawa pelaksanaan amalan persekitaran berkualiti 5S di PAJPM akan terus dilaksanakan dan dipantau dari semasa ke semasa. Oleh itu, satu pengauditan dalaman bilangan 2 tahun 2010 oleh Juruaudit Dalaman 5S PAJPM akan dijalankan di setiap zon dalam tempoh 11 hingga 15 Oktober 2010.  

Mohon YBhg. Dato'/Datuk/tuan/puan mengambil maklum dan bersedia dengan pengauditan pada kali ini. Semoga pengauditan kali ini akan dapat meningkatkan semangat semua warga PAJPM terhadap pelaksanaan 5S dan bersama-sama ke arah pensijilan amalan 5S oleh pihak MPC. Komitmen serta sokongan YBhg. Dato'/Datuk/tuan/puan terhadap perkara ini adalah amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Pengauditan dalaman ini amat penting dan diadakan bagi melihat kesediaan PAJPM dalam menghadapi audit sebenar 5S oleh Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC) nanti dan seterusnya menentukan kelayakan persijilan amalan 5s di PAJPM.
  
Jom semua zon gerakkan persiapan masing-masing. Yang dapat markah corot semasa pengauditan pertama tentu tak mahu terus tercorot lagi kali ini kan...? 

Zon yang dapat markah tinggi pulak janganlah anda alpa. Ingat tak cerita perlumbaan arnab dengan kura-kura?



So,
Why Wait When You Can Do 5S Now?

Anda Penentu Kejayaan Persijilan 5S PAJPM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan