05 Julai 2013

Tahniah !!!..JPM layak untuk menerima Persijilan 5S 2013-2014



Makluman daripada :-

Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Induk 5S
Jabatan Perdana Menteri.

********************

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

YBhg. Datuk/Dato’/Tuan/Puan,

Sukacita dimaklumkan bahawa Pengauditan 5S oleh MPC yang dilaksanakan pada 4 Julai 2013 (Khamis), JPM telah berjaya mengekalkan Persijilan Semula 5S dengan cemerlang untuk tempoh setahun lagi, iaitu sehingga 4 Julai 2014.

2.       Dikesempatan ini saya mengucapkan tahniah dan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua Ahli Jawatankuasa Induk 5S, Jawatankuasa Kecil Audit/Latihan/Promosi 5S, Ketua Zon, Fasilitator dan semua warga JPM yang menjadi ahli setiap Zon 5S atas usaha, kerjasama dan sokongan padu tanpa jemu untuk menjadikan JPM sebagai agensi yang boleh menjadi contoh. Bukan sahaja dari segi kebersihan tetapi juga dari segi kecekapan sistem penyampaian dan yang penting kerjasama pasukan (team work) yang telah ditunjukkan.

3.    Kepada pihak Pengurusan atasan terutamanya Yang Berbahagia Datuk TKSUK, Yang Berusaha Datuk Timbalan Ketua Setiausaha (Pengurusan), Timbalan Ketua Setiausaha (Kewangan dan Pembangunan), Setiausaha-Setiausaha Bahagian, Timbalan-Timbalan Setiausaha Bahagian dan Ketua-Ketua Seksyen,  terima kasih kerana memberikan komitmen dan sokongan padu kepada pelaksanaan dan pembudayaan 5S di JPM.

Terima kasih.

“Kualiti Dijulang Prestasi Terbilang"
“Memartabatkan Akauntabiliti Membudayakan Integriti"

Shobah binti Jamil
Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Induk 5S
Jabatan Perdana Menteri
( 03 – 8872 3715 | 6 03 – 88723904 | * shobah@pajpm.gov.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan